вторник, 14 августа 2012 г.

Карлсон — найкращий друг дітей. Сценарій ігрової програми біля ялинки

 Сценарій ігрової програми біля ялинкиКарлсон — найкращий друг дітей

Сценарій ігрової програми біля ялинки

(Для молодших класів, дошкільнят, сімейного свята. Ідея і порядок проведення можуть бути використані для проведення ігрової програми до будь-якого свята)

У святковій залі збираються всі учасники свята – діти у новорічних костюмах, батьки, вихователі…

Виходить ведуча свята – Снігуронька, або…

Снігуронька : Добрий день, любі діти та дорослі. Щось я погано почула, може ви сьогодні не снідали? Снідали? Тоді давайте вітатися ще раз. Доброго дня! (всі відповідають). Молодці! А щось я не почула батьків? Доброго дня, батьки! (батьки відповідають). Давайте ми з вами познайомимося. Ви мене впізнали? Так! Молодці! Я – Снігуронька! Онучка знаменитого діда — Діда Мороза.
А як Вас звуть? Давайте всі разом скажемо свої імена. Три-чотири! (діти разом кричать, якщо тихо – «Ой, не почула. Ще раз»). Бачу. Які ви сьогодні красиві, у яскравих костюмах. Тут у нас є і сніжинки, давайте їм поаплодуємо, і зайчики, і … ( Всім аплодують)
А чи знаєте Ви, діти, чому ми зібралися сьогодні всі разом , та ще й у святкових костюмах, у такій святковій залі? Тому що сьогодні свято. Яке? Правильно – Новий рік. Це найулюбленіше свято всіх дітей, та й дорослих. Тому що до свята у кожному домі наряджають зелену яскраву?… Правильно, ялинку… І у гості ми всі чекаємо дуже доброго діда, мого діда. Як його звуть? Правильно, Дід Мороз! А у нього є великий мішок, а в ньому, що? Подарунки! Давайте його покличемо. Дід Мороз!

Всі кричать, чутно стукіт, виходить – Карлсон (або…)

Карлсон : Привіт! Не чекали? Навіть не сподівалися? А я прийшов! Ні, прилетів! Сам!

Сніг: Вибач, Карлсоне. Ми тебе не чекали і не звали. Ми чекали Діда Мороза.
Правда, діти?

Карлсон: Не чекали? Не кликали? Хотіли святкувати Новий рік без мене? Найкращого друга всіх дітей! Найкращого новорічного жартівника і веселуна? Все, я образився.

Сніг: Не ображайся і не вихваляйся. Це – погані риси. Так діти? Краще залишайся на нашому святі, з нами і танцюй, і співай, і доведи , що ти найкращий!

Карлсон: Всі знають, який я веселий та винахідливий! Я люблю і співати, і танцювати, а скільки я загадок знаю…

Сніг: Залишимо, діти, Карлсона на нашому святі?

Діти відповідають.

Карлсон: Дякую вам, добрі діти та дорослі. Ви не пожалкуєте, що запросили мене.

Снігуронька: Так що ти, Карлсон, казав про розваги? Де твої загадки?

Карлсон: А ось вони. (загадує загадки)

Карлсон: Які ж ви молодці, всі загадки відгадали.

Снігуронька: Наші діти не тільки загадки відгадують, вони і співають , і танцюють добре.

Карлсон: Танцюють. Може скажеш, краще за мене? Але всі знають, що я найкращий танцівник у світі!

Снігуронька: Діти, покажемо Карлсону, як ми танцюємо. Щоб він не хвалився більше, що «Він найкращий танцівник»

«Танець маленьких каченят», або інший…

Всі танцюють, можна і батьків запросити у коло.

Снігуронька: Молодці. Всі гарно танцювали! Але час погратися у новорічні ігри.

Ігри. (Командні, або загальні)

Карлсон: А які ви сьогодні гарненькі , і дівчатка , і хлопчики. Та ще й у карнавальних костюмах… Дітки, а ви підготувалися до свята?

Сніг: Так, Карлсоне, дітки і танці, і пісні, і віршики вивчили!

Зараз ми тобі маленький концерт влаштуємо.

У коло виходять діти у карнавальних костюмах, читають вірші, танцюють, співають.

Сніг: Карлсоне! Ти завжди такий гарний, рум’яний та здоровий! Майже, як наші дітки!

Карлсон: А як же! Я самий здоровий та рум’яний у світі.

Сніг: Карлсоне! Знов хвалишся! Просто розкажи, що ти робиш, що бути здоровим і ніколи не хворіти. Особливо грипом та нежиттю.

Карлсон: Щоб бути в гарній формі і ніколи не хворіти, треба тепло вдягатися на вулицю, їсти вітаміни, фрукти, часто мити руки з милом. А ще!

Кожного дня робити зарядку.

Сніг: Діти! Ви робите зарядку вранці

Карлсон: Кожного ранку?

Кожного-кожного. Не вірю…

Сніг: Бачиш? Діти роблять зарядку і зараз ми тобі це доведемо! Так, діти?

Зараз ми тобі покажемо, як ми робимо зарядку.

Починаємо, любі друзі.

Раз, два, три, чотири,

Лапи вище, глибше вдих, вухо вліво, хвіст направо.

Почнемо спочатку вправу. Раз, два, три…

Карлсон: Що ти робиш? Який хвіст, ти подивись, у нас на святі діти, а не звірята.

Сніг: Ой, ой, пробачте. Це я почала зарядку для звірят, ми такі вправи у лісі робимо. Виправляюся! Приготувалися! Робимо вправи разом зі мною. Музика!

Нумо, любії малятка,

Всі готуйтесь до зарядки.

Станьмо ширше на площадці,

Хай баян заграє наш,

Всі на місці дружно-марш..

Раз , два, три чотири,

Раз , два, три, чотири,

Ноги вище, глибше вдих.

Це стосується усіх…

Всі присіли,

Піднялися,

Знову сіли,

Підвелися.

Перейдемо до підскоків,

Не низьких, а високих.

Раз, два , три, чотири.

Ну, а зараз зупинились .

Ви, малята, не втомились?

Час в дорогу нам рушати.

Ви поможете, малята?

Ану, діти, побігли всі на місці!

Побігли, побігли, все швидше і швидше…(музика прискорює темп)

Молодці, діти. Всі поаплодуємо нашим чудовим спортсменам.

Снігуронька: Тепер, коли ми зігрілися і розім’ялися, самий час нам станцювати веселий український танець. Карлсоне, І тебе ми навчимо. Ставай з нами у коло.

Гей-но, любії малята,

Потанцюємо завзято.

Щічки ваші аж палають,

Оченята так і сяють.

Хто танцює і співає,

Хай до танку завітає!

Діти танцюють український танець. Снігуронька показує рухи, діти повторюють. Якщо є діти в українських костюмах, вони танцюють у центрі кола.

Снігуронька: Молодці, Діти. І ти, Карлсон, чудово танцював.

Карлсон: Так, я знаю. Але тепер я всіх дітей і у інших країнах зможу навчити українського танцю.

Снігуронька: Які ви всі молодці! Тепер я запрошую всіх вас у велике коло на новорічний хоровод.

Всі співають новорічну пісню і водять хоровод.

Діти залишаються у колі.

Карлсон: І я дуже щасливий, що мені вдалося так чудово святкувати з вами. Ви мене ще запросите на ваші свята?

Діти: Так!

Карлсон: Молодці, діти. Ви мене дуже втішили. Ви і добрі, і красиві, і розумні… А такі гарні діти можуть бути тільки у найкращих батьків. Давайте, всі разом привітаємо батьків. Скажемо їм: З Новим Роком.

Сніг: А тепер привітаємо вчителів: скажемо їм : ДЯКУЄМО! А тепер: З НОВИМ РОКОМ!

Карлсон: А тепер настав час всім дітям отримати від мене чудові новорічні солодощі. (роздає цукерки)

Сніг: Тож, дорогі дітки, ми вітаємо вас з Новим роком, та бажаємо Вам і вашим дітям щастя, здоров’я і всього найкращого.

А Дідусь Мороз приготував для вас ще один подарунок – цікаву новорічну казку.

Звучить музика. Карлсон та Снігуронькі заводять дітей до святкової зали на новорічну виставу.

1. Гра в колі:

Зараз підемо наліво — раз, два, три…

Потім підемо направо — раз, два, три…

Зберемося всі у коло — раз, два, три…

Та розійдемося з кола — раз, два, три…

Покружляємо на місці — раз, два, три…

Та поляскаєм в долоні — раз, два, три…

Один одному посміхнемося…

І завзято всі розсміємося…

2. З м’ячем (велика кількість дітей, ділимо на дві команди)

1. Передаємо м’яча, яка команда скоріше:
- просто руками
- руками зверху
- між ногами

3. Передаємо по колу капелюха. Той, на кому закінчиться музика, виконує завдання, яке дістане з капелюха.

Рухливі ігри:

1.Перетягування канату.

2.Боротьба на колоді (бійка подушками. Замість колоди може бути використана низенька лавка).

3.Сніговий баскетбол (попадання у кошик “сніжками”. Сніжки виготовлені з штучного хутра або це маленькі м’ячи.)

Автор: Єрмоленко Ніна. Україна, Київ. 2009

Комментариев нет:

Отправить комментарий