вторник, 14 августа 2012 г.

ВОДЯНИК – НЕВДАХА -2: Новорічне свято під водою. Сценарій новорічної вистави для дітей. Продовження -3, 4 картини

Продовження

Початок: 1, 2 картини - ВОДЯНИК – НЕВДАХА -2: Новорічне свято під водою. Сценарій новорічної вистави для дітей. 1, 2 картини.

Сценарій новорічної вистави для дітей

КАРТИНА ІІІ

На авансцені Зимова Фея.

Зимова Фея: Я дійсно дуже переживаю, щоб наші герої подолали всі перешкоди своєї казкової подорожі. Особливо мене непокоїть Відьмине болото. Сподіваюся, вони будуть у дорозі дуже уважними та обережними. Було б добре, щоб Відьма та її помічниці взагалі не помітили наших мандрівників.

Відкривається завіса. Відьмине болото – темне, зелене, страшнувате…

Відьма та її помічниці співають пісню та танцюють.

Відьма: Так, так,так… Щоб мені такого капосного вигадати? Щоб всіх так здивувати і всім свято зіпсувати. А… ми вже мішок з подарунками у Діда Мороза викрадали?

Всі: Викрадали!.. (позіхають)

Відьма: А Снігуроньці білу шубку на чорну підмінювали?

Всі: Підмінювали…

Відьма: Так… Придумала! Зловимо хлопчика — Нового Рока і посадимо його в печеру. Ось Новий рік і взагалі не наступить!..

Всі: Та це вже у минулому році було!

Відьма: Було… Було… Де я вам нових капостів напридумую, як все вже було…

Так… Нехай нас жаба поки розважить… А всім думати! І придумати щось поганеньке-поганеьке!..

Цирковий номер «Каучук» — Жабка

Відьма: Придумала! Сама придумала! Треба у Діда Мороза поцупити його чарівний посох! Тоді він нічого зробити не зможе: ялинку не запалить, до дітей не потрапить!.. І взагалі – свято буде повністю зіпсоване. А я… я…, якщо посох буде у мене – я стану наймогутнішою, найкрутішою… Так?

Всі: Так! Так! Це чудова ідея!

Відьма: Хто найкращий винахідник?

Всі: Ти, Відьма, ти.

Відьма:  Хто найпідступніша відьма у світі?

Всі: Ти, Відьма, ти.

Відьма:  Так! Я… Все!.. Вирішено! Будемо чаклувати!. Треба так зробити, щоб я за мить до Діда Мороза злітала, посох поцупила і миттю назад до болота повернулася. Тут багато чаклунських сил треба. Потрібна буде ваша допомога.

Приготувалися до чаклунства. Ну, Діду Морозе! Тримайся!..

Танець чаклунок. Наприкінці танцю відьма «улітає» нагору, а вже за мить з’являється у залі з посохом у руках.

Звучить музика.

Відьма: Ха-ха-ха… У мене все вийшло! Дід навіть отямитися не встиг. Я, як блискавка, прилетіла, посох вхопила і…миттєво зникла.

Виходить на сцену. Оглядає посох.

Відьма: Хочу перевірити, як він працює!.. Треба когось заморозити для початку.(Оглядається у пошуках жертви)

Відьмочки: (розбігаються) Тільки не мене!  Тільки не мене!

Відьмочки: Зараз перевіриш!

Відьмочки: До нашого болота наближується якась чудернацька компанія.

                      Там всі такі смішні…

Самі до нас у пастку ідуть. Своїми ногами!..

Відьма: Де? І справді. Хтось іде до нас! Всі заховалися! Треба захопити цих мандрівників зненацька!

Відьми ховаються. На сцену виходять морські мешканці.

Відьма: Хапай їх. Та тримайте вже! Зв’яжи їх.

Відьми нападають на Водяника і друзів, скручують мотузкою.

Тільки маленький Гном втікає та біжіть через зал.

Гном: Треба скоріш покликати Діда Мороза!

Відьмочки не можуть його наздогнати.

Відьма: Та облиште того малюка. Він сам заблукає у нашому болоті!

Ну що, подивимося, хто тут потрапив до нашого полону. Невже сам морський цар – Водяник? Оце удача! А це хто – такі смішні, незграбні – Краб, Восьминіг… Чудово. І чого Вас понесло на землю?

Водяник: Ми шукали Діда Мороза, щоб запросити його до нас на новорічне свято.
Відьма: От дурники! Та хіба  буває Новий рік під водою? Та цей старий нікчема Дід Мороз, ніколи не піде під воду. Хоча, якби пішов, я б зраділа. Бо цей дідуган — мій лютий ворог. Але вам не пощастило, Діда Мороза тут немає. А я – Відьма, є. А у мене є… ось що! Чарівний посох! І зараз я на вас випробую його дію.

Водяник і друзі:  Не треба, відпусти нас! Будь ласка! Ми ж вам нічого поганого не зробили!

Відьма:  «Нічого не зробили»… Замовкніть. Зараз я буду робити випробування – наприклад, я вас заморожу! Ну, що, приготувалися? Перетворіться на крижані скелі!

Звучить музика, світло миготить, але… нічого не виходить.

Відьма: Нічого не виходить! Ах ти, дурна палиця! Повторюю: хочу, щоб ці водяники стали льодяниками!

Знову — світло, музика – чаклунство не вийшло.

Відьма: Не вийшло знову! Мабуть, я поцупила несправжній посох…

Звучить новорічна музика, Гномик  веде Діда Мороза через зал.

Дід Мороз: Відьмо, не ховайся, це ти мій посох вкрала?

Відьма: А я і не ховаюся! Я тепер тебе не боюся. У мене ось що! І я сильніша за тебе! (показує посох). Тільки твоя палиця несправна!

Дід Мороз: Ні, Відьмо. Посох повністю справний! Тільки тобі він не допоможе! Посох мій і слухається тільки мене! Посох! До мене!…

Звучить музика, посох виривається з рук Відьми. Вона кричить:

«Тримай його!». Всі відьми спочатку кидаються за ним, але потім відступають і намагаються сховатися. Посох літає, б’є відьом, а потім повільно прилітає  Діду Морозу до самісіньких рук.

Дід Мороз: Ну що, отримали! Коли ти, Відьмо, вже вгамуєшься? Ось тепер я вас дійсно на крижані бурульки перетворю! Щоб більше ніколи не заважали святкувати Новий Рік.

Виє вітер, дзвін льоду, відьми мерзнуть і застигають льодовими скульптурами.

Відьма: Будь ласка, Діду Морозе, не заморожуй нас!

Я гину! Замерзаю! Рятуйте!

Дід Мороз: Злякалися?

Відьми: Злякалися!..

Відьма: Пробач мене, Діду Морозе!

Усі разом відьми плачуть: ПРОБАЧ!!!

Відьма: Я більше не буду капостити.

Усі разом: І ми не будемо.

 

Дід Мороз: Може і справді вибачити вас заради свята?

Відьми: Вибач! Вибач! Ми більше не будемо! Ніколи!

Дід Мороз: Добре! А допомагати будете?

Відьми: Так! Будемо! Будемо! Завжди!

Дід Мороз: Ну добре! Будемо вважати, що ви засвоїли урок гарної поведінки і я вибачаю вам. Зігрівайтеся потроху. Я заберу усіх  на північ і триматиму вас під наглядом. Будете там виправляти свою поведінку і працювати.

Пакувати новорічні подарунки, розчищати снігові завали…

Усі разам: Ми згодні, згодні. Тільки не потрібно нас заморожувати!

Водяник:   Шановний  Діду Морозе, я Вас дуже прошу! Допоможіть нам зробити  вперше справжнє новорічне свято на морському дні.

Дід Мороз: Водяник, я знаю твою проблему і готовий тобі допомогти. Адже ти шукав мене так довго і так наполегливо. Буде твоїй донечці справжнє новорічне свято.

Водяник:   З ялинкою та подарунками?

Дід Мороз: А як же. З ялинкою і з подарунками. Усі на свято!

Усі разом: УРА!!

Водяник:   Скоріш, вирушаємо до моря. Вперед!

Завіса закривається.

Зимова Фея: Ось на які героїчні дії здатні батьки заради щастя своїх дітей. Навіть готові життям ризикувати, як наш Водяник. Добре, що все так щасливо закінчилося. Нам з вами залишилося тільки побувати на цьому незвичайному – НОВОРІЧНОМУ підводному СВЯТІ. А для цього треба добре підготуватися- вивчити хоча б один морський танець.

Всі підвелися! Всі-всі підвелися – повторюємо за мною.

 В залі з’являються помічниці. Діти піднімаються. Звучить музика. Всі вивчають «морські» танцювальні рухи.

З цього місця свято продовжується «нон-стоп». Ні на хвилину не припиняється музика.

 

Зимова Фея: Молодці! Тепер ми готові! Новорічне свято на морському дні починається! Зустрічаємо наших героїв!

КАРТИНА ІV

Відкривається завіса. Водяне царство. На сцені – Донька та її друзі.

Звучить музика. В залі по черзі – групами з різних дверей -  з’являються герої казки.

Вони танцюють, а разом з ними і всі діти у залі.

Зимова Фея: Танцюємо, танцюємо всі разом!

Зимова Фея: До нас на свято завітали Дід Мороз, Снігуронька, Хлопчик-Новий рік.

Останніми до залу, пританцьовуючи, входять Дід Мороз, Снігуронька, Хлопчик- Новий рік.

Водяник: Дивись доню, твій татусь виконав свою обіцянку. Вперше в нашому підводному царстві відбувається свято Нового Року.

 Дід Мороз: Всіх вітаю, люди добрі.

В цей святковий гарний час.

На морському дні, шановні,

Радий бачити я вас!

Снігурка: З новим роком, любі друзі

Ми Вас всіх вітаємо!

І найкращого у світі

Щиро побажаємо.

Дід Мороз: Під воду ялинка чарівна  прийди

Вогні новорічні скоріш запали.

  Звучить новорічна музика. Дійсно зверху на морське дно опускається чудова новорічна ялинка. На ній запалюються новорічні вогні.

Звучить музика. Всі танцюють веселий танець (Ха-фа-на-на)

Донька: Батечку мій любий, спасибі тобі велике за такий чудовий подарунок — справжнє Новорічне свято. Я про таке навіть мріяти не могла.

Водяник:  Я дуже радий донечко, що тобі сподобалося.

Донька:  Але таточку, заради моєї примхи ти ризикував життям, пробач мені. Я більше ніколи не буду вередувати. Ти найкращий  татусь у світі.

 Водяник: Шановні гості, а зараз щасливі підводні мешканці подарують вам своє мистецтво.

Циркова студія: Шарі-варі

 На сцену виходить Хлопчик — Нового рік

Новий рік:

А ось і я! Я  - Рік Новий

Сьогодні хлопчик я малий.

Та завтра трохи підросту

І всім вам щастя принесу.

Бажаю вам веселих свят,

Вітаю хлопчиків, дівчат.

Вітаю і дорослих всіх,

Хай навкруги панує сміх.

Всі учасники: З Новим роком!

З Новим щастям!

Фінальна пісня

Завіса закривається.

Автор: Єрмоленко Ніна. http://veselun.info/

Україна, 2010

                                                             

Комментариев нет:

Отправить комментарий