воскресенье, 5 августа 2012 г.

Гумористичні сценки - клоунади "Джентльмени". 2. Хустинка

гумор, відеоДля трьох виконавців (три ведучих, або ведучий (ведуча) та два клоуни (виконавці гумору) (позначені: 1, 2)
Може бути використано у якості "конферансу" або як окремі номери.

Особливо доречно виконувати на святах до 8 Березня та Дня Всіх Закоханих.
Українська мова

Ведуча: Де ці сміливці? Ідіть-но сюди! Бачила я, як ви з хуліганами впоралися! Теж мені, лицарі!
1: Ох, ми їм би показали!
2: …Як вони б нас наздогнали!
Ведуча: Ми би, ви би…Як би вони нас…А як би вони нам виставу зірвали і всім свято зіпсували! Ото було б горе! Хто ж нас, дівчаток, зможе захистити? Та серед вас є хоч один лицар? Хоч один справжній джентльмен?
1: Я - джентльмен. Отак!
2: А я -джентльмен - і отак, і отак і отак
Ведуча: Перевіримо!
1: Відкрий рота і кажи "А…"!
2: А… Для чого?
1: Зараз перевіряти будуть!
(Обидва відкривають роти, висовують язики, кажуть "А…)
Ведуча: Та я ж не лікар! Я буду перевіряти не стан вашого здоров'я, а вашу культуру і вихованість!
1 і2: Це інша справа!
Ведуча: Проведемо конкурс на найкращого лицаря. Для цього один з вас повинен стати пані, тобто дівчинкою. Дівчинкою будеш ти!
2: Я не хочу бути дівчинкою.
Ведуча: Так це тільки на п'ять хвилин!
2: Знаю я вас! Погодишся на п'ять хвилин, а потім на все життя залишишся!
Ведуча: Добре. Нехай дівчинкою буде…
1: Знайшли дурника!
Ведуча: А ти чому не хочеш бути дівчинкою?
1: А.. я… трошки не в собі, я …ууу… трошки з'їхав з глузду. Мене еее…треба спочатку полікувати…А ааа…
Ведуча: А кажеш "знайшли дурника" . То хто ти є після цього?
2: Та нехай, побуду я трошки дівчинкою. Давай твоє завдання.
Ведуча: Молодець: Перше завдання. Дівчинка, тобто пані, йде і губить хустинку. (подає хустинку) Пані! Ідіть! Впускайте хустинку! Лицар! Що ти повинен зробити?
1: Гей, ворона! Хустку загубила! (Пинає хустку)
Ведуча: Який жах! Ніякого виховання! Тепер ти сам будеш пані! Пані вже йде! Загубила хустинку. Лицар! Що треба зробити!
2: А! Зараз! (піднімає хустку, голосно сморкається в неї, вішає її на чобіт і на одній ніжці скаче до "пані"
2: Пані! Це часом не ви загубили?


Дивиться сценарії : всі сценки - клоунади "Джентльмени":
Гумористичні сценки - клоунади "Джентльмени". 1. Сміливці
Гумористичні сценки – клоунади “Джентльмени”. 2. Хустинка
Гумористичні сценки – клоунади “Джентльмени”. 3. Калюжа

Дивіться відео. Російською мовою. З відеоархіву Театру мініатюр

Юмористические сценки - клоунады. "Джентльмены"


Комментариев нет:

Отправить комментарий