понедельник, 13 августа 2012 г.

«ВОДЯНИК – НЕВДАХА». Сценарій новорічної казки-вистави для дітей українською мовою

Сценарій новорічної казки-вистави для дітей Цей сценарій легко адаптувати під різні умови — від ранкової програми у дитячому садочку до постановки вистави на сцені культурних центрів. Елементи програми можуть легко змінюватися та доповнюватися концертними номерами та іграми з учасниками.

ВОДЯНИК – НЕВДАХА

КАРТИНА І.

Завіса закрита. Світло поступово згасає. Звучить увертюра. На сцені з’являється Казкарка (або Зимонька).

Казкарка: Добрий день любі друзі. Я дуже рада вас бачити на нашому новорічному святі. Новий рік — найулюбленіше свято дітвори. Яскрава ялинка, чарівна Снігуронька, добрий Дід Мороз та безліч чудових подарунків. Що може бути краще. Навіть не уявляю, щоб ми з вами робили, коли б свято Нового року у нас не було? А ще на Новий рік трапляються надзвичайні казкові історії. Одну із таких історій я хочу Вам сьогодні розповісти.

На самісінькій глибині океану розташувалося казкове Царство. Керував Підводною країною звичайний морський Цар-Водяник.

Завіса відкривається.

На сцені-царство Водяника. Звучить музика. Пливають медузи, рибки. В центрі на троні сидить Водяник. Біля нього донечка – Водянушка, слуги — морські рибки, пірати, русалки, всіляка підводна братія. Всі зайняті своїми справами. Золоті рибки виконують цирковий номер (повітряні гімнасти). Іділія…

Донька (Водянушка): істерично кричить, розганяючи усіх навколо.

Все! Все! Все! Бачити вас не можу (на сцені паніка). Як ви мені всі набридли!

Водяник: Донечко моя! Дитинко! Що з тобою, моє серденько, моя красуня! У нас все так добре. Креветки стрибають, медузи пливають, корали блищать. Водичка така мокра, така зелена…

Донька: Нудьга у нас зелена, а не водичка. Живемо тут на самісінькому дні, в багнюці борсаємося… Нудота! Цілими днями одні і ті ж мовчазні рибні фізіономії…

Водяник: Русалонька моя золотенька, не сумуй. Зараз ми тебе розважимо. Гей, ледацюги, годі байдикувати. Розвеселіть мою красунечку-водянулечку, поки я з вас консервів не наробив!

Цирковий номер

Донька: (тупотить і кричить) Досить, я це вже сто разів бачила!.. Геть звідси, бридкі п’явки!

Пісня Водяника.

Водяник: Дитятко моє дорогеньке. Що хочеш для тебе зроблю. Все своє багатство готовий віддати, тільки щоб ти, моя крихітка, весела була та щаслива.

Донька розлючена відходить від тата.

Водяник: Як мені мою донечку розвеселити? Перлини з усіх морів їй подарував – не подобаються, корали – білі, червоні приніс – не хоче. Що мені, бідному, робити? Піду втоплюся!… Ой, що я несу! Адже я і так під водою…

До Водяника біжать навипередки два «морських шута»

  • Ваше Водянушество! Я знаю.

  • 2. Ні, я знаю!

  • 1. Я придумав!!!

  • 2. Ні, я придумав!


Водяник: Припиніть! Кільки в томаті! Говоріть так, щоб я зрозумів!

  1. Треба запросити краба!

  2. Краб у Чорному гроті живе.

  3. Йому триста років! Він все бачив! Все знає!

  4. Він на суші був!

  5. Людей бачив!


Водяник: ТИХО! Я придумав!

Усі: ЩО?

Водяник: Треба запросити краба!

Усі: Чудова ідея.

  1. Як ви здорово придумали, Ваше Водянушество!


Водяник: Гей! Ледацюги, швидко біжіть за Крабом. За це отримаєте по парі жирних хробаків.

Шути вибігають та приводять Краба.

Водяник: Краб, ти все бачив, все знаєш! Підкажи, як розвеселити мою донечку, мою Водянушечку.

Краб: Знаю, що треба твоїй дочці!

Водяник: Що? Кажи скоріше!

Краб: Їй потрібне СВЯТО!

Морські мешканці:

  1. Свято? Що це?

  2. Водорості?

  3. А може це їжа така? От би скуштувати!

  4. Мабуть смачно. Як черв’ячки…


Тихо ви, опудала, гачок вам у вбік. Відповідай Краб, що таке свято? Бо клішню відгризу

Краб: Свято – це коли весело. А веселитись люди на суші вміють. В них там стільки свят, що вони навіть працювати не встигають. Все співають та танцюють. Незабаром наступить найбільше людське свято – Новий рік. Люди прикрашають ялинку, біля неї співають, танцюють, всі у карнавальному вбранні. А потім приходить Дід Мороз із величезним мішком. А у мішку?

Морські мешканці

  1. Креветки?

  2. Корали?

  3. Золото?

  4. Метелики?


Водяник: Замовкніть! Горбун вам в жабри! Кажи Краб, що у мішку?

Краб: У мішку, подарунки! Іграшки, цукерки, феєрверки.

Донька: Хочу! Хочу! Хочу! Хочу ялинку, хочу подарунки, хочу Діда Мороза!

Водяник: Гей! Шибеники! Чули? Дівчинка хоче Новий рік! Зараз, доцю, зараз…Ми все зробимо, За мною, ледацюги!!! Розкажи Краб, як упізнати Діда Мороза?

Краб: Дід Мороз – це такий величезний дядько у червоному кожусі та червоній шапці. У нього сиве волосся, густа довга борода, а в руках завжди величезна палиця – чарівний посох. А ще у нього – дуже гучний голос.

Всі вибігають із сцени і відразу повертаються, намагаючись зобразити Новий рік. Приносять корча, повісивши на нього морське шмаття – чоботи, сміття, банки. Всі бігають у недоладному вбранні – намагаються водити хоровод.

Водяник: А ось і я, Дід Мороз, у мене червоний ніс,

Я для донечки своєї подаруночки приніс.

Ось тобі моя рідненька, черевик майже новенький.

Донька: Ні, я таке не хочу! Це – не справжня ялинка, це – погані подарунки і ти, татку не Дід Мороз (Істерика).

Пісня Водянушки.

Водяник: Все!.. Пливу на гору! Буде у тебе, доню, справжнє свято. І цього Діда Мороза я сюди приведу, креветка йому в бороду. Шути, у розвідку, решта – за мною!

Всі виходять.

Сценарій новорічної казки-вистави для дітей

КАРТИНА ІІ

Казкарка: Бачите? На які безглузді вчинки здатні батьки заради своїх капризних чад. Адже всім відомо, що не можна підводним мешканцям мандрувати посуші в далині від живильної морської води… Гадаю, серед вас діточки, не має таких вередливих та розбещених, як дочка Водяника. Немає? От і добре. Ну повернемося до нашої історії. Піднялися наші мандрівники на поверхню океану, пропливли від моря вверх за течією дуже великої ріки, пройшли трошки по суші і… вийшли до чудового лісу, де Білосніжка із своїми гномами та звірятами готуються до Новорічного року.

Завіса відкривається.

Казковий ліс. На галявині танцюють гноми. Воні готують подарунки, прикрашають ялинку. Водяник із друзями непомітно підкрадаються до гномів та намагаються зловити їх. Але в цей час з’являється Білосніжка, та втручається.

Білосніжка: Що це трапилося?

Знову наші невгамовні звірята та гноми потрапили у якусь пригоду. Ой! А це хто? (натикається на Водяник)

Водяник: Це я, Цар морський – Водяник! А ви хто?

- ми лісові звірята!

- А ми – гноми! Хіба не бачите?

Усі ми готуємося до Нового року.

Водяник: Ніякого Нового року у вас не буде, бо я заберу до себе вашого Діда Мороза. Тьху ти, Дідів Морозів та всі подарунки.

Білосніжка: Яких Дідів Морозів? Які подарунки? Це ж — мої гноми. Перераховує їх по імені, а це – лісові мешканці, наші друзі – звірята. А ось і наш мішок ….

Водяник: А ці гноми, точно не Діди Морози? Бідний я, нещасний. Що ж я тепер скажу своїй донечці, як повернуся з пустими руками, вона ж чекає свята … (плаче, морські мешканці підвивають)

Білосніжка: А давайте допоможемо нашим морським гостям. Дід Мороз і справді зараз збирається до нас на свято і можна ще умовити його трішки змінити звичайний маршрут. Все ж таки шкода підводних жителів – у них ніколи не було Новорічного свята. А ми з вами трошки почекаємо – буде нагода прикрасити нашу лісову галявину.

Гноми проводжають морських мандрівників.

КАРТИНА ІІІ

Маєток Круєли – героїні фільму «101 долматинець» — злої підступної жінки, що ловить-викрадає та продає звірів та хутро.

У клітці сидять полонені звіри. Круєла перераховує свою здобич та рахує прибутки.

На сцену вибігає Хлопець – мисливець – помічник Круєли.

Хлопець : Круєла, є чудова новина для тебе!

Круела: Не заважай мені ледацюго! Хіба не бачиш, я працюю…

Хлопець: До тебе в пастку ідуть, дорогі трофеї. Своїми ногами!..

Круела: Які трофеї? Усіх цінних тварин у цьому лісі – ми спіймали!

Хлопець: А ці дурні, прийшли до нас із самісінького дна океану, про таку вдачу можна тільки мріяти. Подивися у бінокль!

Круела: Очам своїм не вірю! Рідкісний краб, йому мабуть років триста.

За нього можна отримати купу грошей.

Круела: А це хто? А-а-а-а…Не може бути!

Хлопець: Може, може!

Круела: Невже сам морський цар – Водяник, іде до нас добровільно. Оце удача! Та я продам його у самий дорогий приватний звіринець. І буду – найбагатшою дамою в світі. Приготувалися до полювання! Усі у засідки.

Звучить мелодія. Круела готує засідку, та , як виходять на сцену морські мешканці, хапає їх, та зв’язує.

Круела: Попалися! І чого Вас понесло на сушу?

Водяник: Ми шукали Діда Мороза, щоб запросити його до нас на свято Нового року.
Круела: От дурники! Та хіба буває Новий рік під водою? Та цей старий нікчема Дід Мороз, ніколи не піде під воду. Хоча, якби пішов, я б зраділа. Бо цей дідуган мій лютий ворог. Він дуже опікується усілякими тваринами, птахами, і постійно мені заважає в моїй мисливській справі. Але вам не пощастило, Діда Мороза тут не має. А я – Круела, є.

Дівчина: Ми так давно мріяли спіймати якусь дуже рідкісну морську тварину. І нам це ніяк не вдавалося. І ось самі прийшли!

Круела: До чого ж ми везучі. Будите знати, як вештатись по суші.

Хлопець: Морські дурники. Тепер ми про вас подбаємо.

Круела: Ми завдяки вам станемо багатіями.

Усі разом: УРА! Ми багаті, ми багаті, ми багаті.

Художній номер ______________________________

Круела: Все ледацюги. Годі байдикувати. Ходімо на полювання, може спіймаємо ще когось.

Хлопець: Ти ж сама сказала, що в цьому лісі вже нікого не залишилося.

Хлопець 2: Ми всіх спіймали.

Круела: Припиніть розмови, краще перевірте клітки та мотузки. На полювання кроком руш.

Вирушають на полювання

Водяник: Начебто усі пішли, треба спробувати врятуватися. КРАБ, ти можеш перерізати мотузки?

Краб: Зараз спробую. (перерізає мотузки)

Восьминіг: Треба випустити усіх тварин на волю.

(відривають клітку, випускають тварин)

Художній номер____________________

Восьминіг: Годі веселитися, Круела та мисливці скоро повернуться.

Водяник: Треба щось зробити.

Восьминіг: Втекти.

Краб: Треба знову залізти у клітку та обмотатися мотузками. А потім зненацька напасти на бандитів та захопити їх. Бо інакше вони знову усіх звірят переловлять.

Водяник: А що ми з ними будемо робити?

Краб: Віддамо Діду Морозу. Ви ж чули, він лютий ворог Кругли.

Водяник: Зрозумів. За це Дід Мороз допоможе нам влаштувати свято Нового року. Чули. Усі по місцях. А ти Шут біжи до Діда, Кругла твоєї відсутності не помітить.

(Відправляють шута, усі займають свої позиції, муз. оформлення, повернення Круєли)

Повертаються мисливці і Круела.

Хлопець: Круела, скоріш сюди!

Круела: Що трапилося? Чого репетуєте!

Хлопець: Дивись яку незвичайну жабу ми спіймали.

Дівчина: І справді гарна, рідкісний екземпляр.

Круела: Посадіть на пеньок, я її роздивлюся.

Цирковий номер – Каучук, або інший концертний номер.

Дівчина: Та нам за таку красуню дадуть сто.

Круела: Та ні, двісті долярів. Кидайте її в клітку, та дивіться не пошкодьте шкірку, бо покупець може скинути ціну.

(звірі вискакують з кліток, морські мешканці скидають мотузки, усі разом захоплюють бандитів)

Звучить новорічна музика, Шут веде Діда Мороза через зал.

Дід Мороз: Добрий день шановні. Я дуже поспішав до вас! Але бачу, ви самі врятувалися та перемогли злодіїв. Молодці. Круела, вража жінка, знову ти капостиш (вередуєш) ніяк не вгамуєшся. Мабуть потрібно вас покарати. Перетворю-но я вас у крижані бурульки.

Звучить музика — заметіль. Дід Мороз «заморожує» поганців. Вони мерзнуть, тремтять.

Круела: Пробач мене, Діду Морозе!

Усі разом бандити плачуть: ПРОБАЧ!!!

Круела: Я більше не буду капостити.

Усі разом: І ми не будемо.

Круела: Я всіх тваринок полюблю!

Усі разом: І ми!

Круела: Усіх пташок годуватиму! Усіх звірів оберігатиму!

Усі разом: І ми.

Дід Мороз: Ні Круела, більше я тобі не вірю. Я заберу усіх на північ і триматиму вас за міцними крижаними гратами. Будете там виправляти свою поведінку і працювати.

Пакувати новорічні подарунки, розчищати снігові завали.

Усі разам: Ми згодні, згодні. Тільки не потрібно нас заморожувати!

Водяник: Шановний Діду Морозе, я Вас дуже прошу! Допоможіть нам зробити вперше справжнє новорічне свято на морському дні.

Дід Мороз: Водяник, я знаю твою проблему і готовий тобі допомогти. Адже ти шукав мене так довго і так наполегливо. Буде твоїй донечці справжнє новорічне свято.

Водяник: З ялинкою та подарунками?

Дід Мороз: А як же. З ялинкою і з подарунками. Усі на свято!

Усі разам бандити: А ми? Ми теж допоможемо.

Дід Мороз: А що, діти, візьмемо з собою Круелу та її друзів на свято? Можливо вони стануть добрими та порядними.

Діти відповідають.

Дід Мороз: Все ж таки треба їх взяти з собою, щоб пильно наглядати: чи справді вони виправляються?

Усі бандити: УРА!!

Водяник: Скоріш, вирушаємо до моря. Вперед!

Завіса закривається.

Казкарка: Ось на які героїчні дії здатні батьки заради щастя своїх дітей. Навіть готові життям ризикувати, як наш Водяник. Добре, що все так щасливо закінчилося. Нам з вами залишилося тільки побувати на цьому незвичайному – НОВОРІЧНОМУ СВЯТІ. А для цього, ми повертаємося до царства Водяника

КАРТИНА ІV

Водяне царство. Донька хвилюється за свого татуся ходячи то сцені.

Донька: Нема татуся. Але ж обіцяв і новий рік і подарунки і Діда Мороза.

Водяник із своїми друзями ідуть по залу.

Водяник: Я іду, доню! Готуйся зустрічати гостей!

Звучить музика. Все виходять на сцену.

Водяник: Дивись доню, твій татусь виконав свою обіцянку. Вперше в нашому підводному царстві відбудеться свято нового року. Всім увага, свято починається.

Концертний номер,пісня снігуроньки або танець із залом «Ха-фа-нана».

Дід Мороз:Всім привіт дорослі й діти

В цей святковий добрий час.

Довелось пливти, летіти

Щоб потрапити до Вас

Снігурка:З новим роком, любі друзі

Ми Вас всі вітаємо!

І найкращого у світі

Щиро побажаємо.

Дід Мороз: Під воду ялинка чарівна прийди

Вогні новорічні скоріш запали.

Танок сніжинок

Донька: Батечку мій любий, спасибі тобі велике за такий чудовий подарунок. Справжнє Новорічне свято. Я про таке навіть мріяти не могла.

Водяник: Я дуже радий донечко, що тобі сподобалося.

Донька: Але таточку, заради моєї примхи ти ризикував життям, пробач мені. Я більше ніколи не буду вередувати. Ти найкращий татусь у світі.

Водяник: Шановні гості, а зараз щасливі підводні мешканці подарують вам своє мистецтво.

Циркова студія:

Виходить Хлопець- Нового рік

Новий рік: Я тут, я Рік Новий

Я ще малий але зростати буду

Я щастя, радісне життя приніс

Всім добрим людям.

Так грими веселе свято,

Вийся масок шумний рій

Йду слідом за старшим братом

Я рік щасливий, рік Новий.

Усі разом: З Новим роком, з новим щастям

Фінальна пісня

Автор: Єрмоленко Ніна

Україна

Другий варіант сценарію за цією ж ідеєю (додані нові дійові особи, тексти) :  ВОДЯНИК – НЕВДАХА -2: Новорічне свято під водою. Сценарій новорічної вистави для дітей. 1, 2 картини.

Комментариев нет:

Отправить комментарий