вторник, 14 августа 2012 г.

ВОДЯНИК – НЕВДАХА -2: Новорічне свято під водою. Сценарій новорічної вистави для дітей. 1, 2 картини.

Сценарій новорічної вистави для дітейЦей сценарій є новим варіантом раніше опублікованого сценарію:

«ВОДЯНИК – НЕВДАХА». Сценарій новорічної казки-вистави для дітей українською мовою . Ідея казки залишилася колишньою, повторюються лише 1-а і 2-я картини, в інших картинах - нові тексти. Також може бути прикладом переробки сценарію для конкретної постановки.

(сценарій був перероблений для постановки на конкретній сцені з урахуванням нових можливостей).

Новорічне свято під водою


Сценарій новорічної вистави для дітей.

                                                         КАРТИНА  І.

  Завіса закрита. Світло поступово згасає. Звучить увертюра. На сцені з’являється Зимова Фея.

 

  Зимова Фея:  Добрий день, любі друзі. Я — Зимова Фея — дуже рада вас бачити на нашому новорічному святі.

Новий рік — найулюбленіше свято дітвори. Яскрава ялинка, чарівна Снігуронька, добрий Дід Мороз та безліч чудових подарунків. Що може бути краще. Навіть не уявляю, щоб ми з вами робили, коли б свято Нового року у нас не було?

А ще на Новий рік трапляються надзвичайні казкові історії. Одну із таких історій я хочу Вам сьогодні розповісти.

На самісінькій глибині океану розташувалося казкове Царство. Керував Підводною країною звичайний морський Цар-Водяник.

 

Завіса відкривається.

На сцені — царство Водяника. Звучить музика. Пливають медузи, рибки. В центрі  на троні сидить Водяник. Біля нього донечка – Водянушка, слуги — морські рибки, пірати, русалки, всіляка підводна братія. Всі зайняті своїми справами. Золоті рибки виконують цирковий номер (повітряні гімнасти). Іділія…

Донька (Водянушка): істерично кричить, розганяючи усіх навколо.

Все! Все! Все! Бачити вас не можу (на сцені паніка). Як ви мені всі набридли!

Водяник: Донечко моя! Дитинко! Що  з тобою, моє серденько, моя красуня! У нас все так добре. Креветки  стрибають, медузи пливають, корали блищать. Водичка така мокра, така зелена…

Донька: Нудьга у нас зелена, а не водичка. Живемо тут на самісінькому дні, в багнюці борсаємося… Нудота! Цілими днями  одні і ті ж мовчазні рибні фізіономії…

Водяник: Русалонька моя золотенька, не сумуй. Зараз ми тебе розважимо. Гей, ледацюги, годі байдикувати. Розвеселіть мою красунечку-водянулечку, поки я з вас консервів не наробив!

Цирковий номер, бажано веселий

Донька:  (тупотить і кричить) Досить, я це вже сто разів бачила!.. Геть звідси, бридкі п’явки!

Пісня Водяника.

Водяник: Дитятко моє дорогеньке. Що хочеш для тебе зроблю. Все своє багатство готовий віддати, тільки щоб ти, моя крихітка,  весела була та щаслива.

Донька розлючена відходить від тата.

Водяник: Як мені мою донечку розвеселити? Перлини з усіх морів їй подарував – не подобаються, корали – і білі, і червоні приніс – не хоче. Що мені, бідному, робити? Піду втоплюся!… Ой, що я несу! Адже я і так під водою…

До Водяника біжать навипередки два «морських шута»

  1. Ваше  Водянушество! Я знаю.


2. Ні, я знаю!

1. Я придумав!!!

2. Ні, я придумав!

Водяник:  Припиніть! Кільки в томаті! Говоріть так, щоб я зрозумів!

  1. Треба запросити краба!

  2. Краб у Чорному гроті живе.

  3. Йому триста років! Він все бачив! Все знає!

  4. Він на суші був!

  5. Людей бачив!


Водяник: ТИХО! Я придумав!

Усі: ЩО?

Водяник: Треба запросити краба!

Усі: Чудова ідея.

  1. Як ви здорово придумали, Ваше Водянушество!


Водяник: Гей! Ледацюги, швидко біжіть за Крабом. За це отримаєте  по парі жирних хробаків.

Шути вибігають та приводять  Краба.

Водяник: Краб, ти все бачив, все знаєш! Підкажи, як розвеселити мою донечку, мою Водянушечку.

Краб: Знаю, що треба твоїй дочці!

Водяник: Що? Кажи скоріше!

Краб: Їй  потрібне СВЯТО!

  1. 1.     Свято? Що це?

  2. 2.      Водорості?

  3. А може це їжа така? От би скуштувати!

  4. Мабуть смачно. Як черв’ячки…


Тихо ви, опудала, гачок вам у вбік. Відповідай Краб, що таке свято? Бо клешню відгризу

Краб: Свято – це коли весело. А веселитись люди на суші вміють. В них там стільки свят, що вони навіть працювати не встигають. Все співають та танцюють. Незабаром наступить найбільше  людське свято – Новий рік. Люди прикрашають ялинку, біля неї співають, танцюють, всі у карнавальному вбранні. А потім приходить Дід Мороз із величезним мішком. А у мішку?

  1. Креветки?

  2. Корали?

  3. Золото?

  4. Метелики?


Водяник: Замовкніть! Горбун вам в жабри! Кажи Краб, що у мішку?

Краб:  У мішку, подарунки! Іграшки, цукерки, феєрверки.

Донька:  Хочу! Хочу! Хочу! Хочу ялинку, хочу подарунки, хочу Діда Мороза!

Водяник: Гей! Шибеники! Чули?  Дівчинка  хоче Новий рік! Зараз, доцю, зараз…Ми все зробимо. Розкажи Краб, як упізнати Діда Мороза?

Краб:  Дід Мороз – це такий величезний дядько у червоному кожусі та червоній шапці. У нього сиве волосся, густа довга борода та здоровенні вуса. В руках у нього величезна палиця – чарівний посох. А ще у нього – дуже гучний голос.

Водяник: Все, досить, зрозумів. За мною, ледацюги!!!

Всі вибігають із сцени і відразу повертаються, намагаючись зобразити Новий рік. Приносять корча, повісивши на нього морське шмаття – чоботи, сміття, банки. Всі бігають у недоладному вбранні – намагаються водити хоровод.

Водяник: А ось і я, Дід Мороз, у мене червоний ніс,

Я для донечки своєї подаруночки приніс.

Ось тобі моя рідненька, черевик майже новенький.

Донька:  Ні, я таке не хочу! Це – не справжня ялинка, це – погані подарунки і ти, татку не  справжній Дід Мороз (Істерика).

Пісня Водянушки. Водянушка качається на гойдалці, або ії піднімають у гору за допомогою циркового реквізиту..

Водяник:  Все!.. Пливу нагору! Буде у тебе, донечко, справжнє свято. І цього Діда Мороза я сюди приведу, креветка йому в бороду. Шути, у розвідку, решта – за мною!

Водяник піднімається у гору. Всі виходять.

                                       КАРТИНА ІІ

 Зимова Фея: Бачите? На які безглузді вчинки здатні заради своїх капризних дітей люблячі батьки. Адже всім відомо, що не можна підводним мешканцям мандрувати по суші в далині від живильної морської води… Гадаю, серед вас діточки, немає таких вередливих та невихованих, як дочка Водяника.

Ну повернемося до нашої історії. Піднялися наші мандрівники на поверхню океану, пропливли від моря вверх за течією дуже великої ріки, пройшли трошки по суші і… вийшли до чудового лісу, де мої друзі-герої казок готуються до Новорічного свята. Піду до них і я. Для мене там теж є робота.

Завіса відкривається.

Казковий ліс. На галявині — гноми та інші казкові герої.  Вони готують подарунки, прикрашають ялинку.

Зимова Фея: Які ж ви молодці, друзі. Стільки встигли зробити.

А тепер треба відпочити. Незабаром Новий рік і нам треба зустріти його бадьорими і в гарному настрої. Попелюшко! Почитай всім казочку перед сном, та прослідкуй, щоб ніхто не бешкетував та всі добре відпочили.

Попелюшка читає книгу. Танцювальній номер.

Сценарій новорічної вистави для дітей

 

Водяник із друзями непомітно підкрадаються до гномів та намагаються зловити їх.

 

 Водяник та інші: Дивись, червона шапка. Хапай його!

А в цього — борода. Мабуть це-дід Мороз.

Ні, цей більш схожий. Бачиш, сиве волосся!

А це, мабуть, посох.

Та ось і мішок з подарунками!

Найменший гном вилізає з під ялинки, кричить:

Гном(кричить тонким голосом): Що тут коїться? Ви хто такі?

Водяні: Дивись, ще дядько з бородою.

І голос гучний.

Це точно, Дід Мороз!

Хапай його!

 

Але в цей час з’являється Зимова Фея, та втручається.

Зимова Фея: Що це трапилося? Тільки хвилинку мене не було, а ви вже бешкетуєте.

(натикається на Водяника)

Ой! Водяник! А ви що тут робите? Ви ж пішли до Діда Мороза? Я знаю!

Водяник:      Так, Я – Водяник- Цар морський! А ви хто?

Зимова Фея: Я – Зимова фея, а це мої друзі.

Хіба не бачите? Усі ми готуємося до Нового року.

Водяник:  Ніякого Нового року у вас не буде, бо я заберу до себе вашого Діда Мороза. Тьху ти, Дідів Морозів та всі подарунки.

Зимова Фея: Яких Дідів Морозів? Які подарунки? Це ж – казкові герої – гномики, звірятка…

Водяник:  Це правда? Ти – не Дід Мороз?

Гномик: Ні, я – гномик.

Водяник:  І ти не Дід Мороз?

Гномик: Ні, я теж – гном.

Гномик: І я!

Водяник:  Бідний я, нещасний. Що ж я тепер скажу своїй донечці, як повернуся з пустими руками, вона ж чекає свята … (сідає на землю, плаче, морські мешканці підвивають)

Зимова Фея: А  дійсно, давайте допоможемо нашим морським гостям. Все ж-таки шкода підводних жителів – у них ніколи не було Новорічного свята.

Шановний Водяник. Поспішіть. Бо йти вам далеко, аж у казкову країну Лапландію, де живе Дід Мороз.

Пустунчик,  допоможи, будь ласка, нашим друзям знайти дорогу.

Гномик: Авжеж, допоможу.

Зимова Фея: Тільки зауважте, дорога проходить через Відьмине болото. Головна там – зла та підступна відьма, яка кожного року вигадує все нові і нові капості, щоб зіпсувати Новорічне свято. Будьте обережні. Бажаємо вам вдачі!

Звучить музика.

  Гноми проводжають морських мандрівників.

Завіса закривається.

Продовження (3, 4 картини) : ВОДЯНИК – НЕВДАХА -2: Новорічне свято під водою. Сценарій новорічної вистави для дітей. Продовження -3, 4 картини

Комментариев нет:

Отправить комментарий