понедельник, 23 июля 2012 г.

В гостях у тітоньки Дарини. Сценарій театралізованої програми для дітей на Новий рік та інші свята

Сценарій для дітейВ гостях у тітоньки Дарини


Театралізована програма для дітей з елементами гри.


Програма за такою ідеєю буде доречною не тільки на Новий рік, а й на будь-яке свято. Особливостю сценарію є можливість зробити цілу серію програм за участю головної героїні — тітки Дарини. Програма розрахована на будь-яку кількість дітей. Включені до неї ігри можна змінювати в залежності від кількості та віку дітей. Важливо під час проведення заходу використовувати інтерактивні засоби: ігри і танці за участю глядачів, відповіді на загадки, «колективне цаклунство»: «Абра, швабра, кадабра…», інше…

Сценарний план допоможе провести дитяче свято на будь-якому майданчику: у дворі, в дитячому садочку, у класі, в Будинку культури, інше… Якщо дозволяють можливості, бажано використовувати світлові ефекти, дим-машину, музичні та звукові ефекти.

Звучить увертюра. Завіса відкривається. На сцені-казкова хатина. В ній живе та зберігає казки тітка Дарина. Посередині хатини – велика діжка. Дарина розказує дітям про те, як вона зберігає казки у цій великій діжці, та коли треба,чаклує над нею і звідти виходять казкові герої та розходяться по світу розважати дітей на Новорічне, або будь-яке інше свято.

Дарина: Діти, якщо ви мені допоможете, сьогодні до нас на свято прийдуть ваші улюблені казкові герої. Ось моя чарівна діжка,покладемо до неї важливі казкові речі і скажемо всі разом» АБРА, ШВАБРА, КАДАБРА».

З діжки здіймається дим, миготить світло.

Звучить пісня Айболіта. Він з являється з мавпами та іншими звірятами.

Дарина: Добрий день, лікарю. Як ваші справи?

Айболіть: Здравствуйте, мальчики и девочки, Добрьій день, Тетушка Дарина. Я только что вернулся из Африки, где 10 ночей и дней лечил больных зверят и посмотрите, они себя теперь прекрасно чувствуют!

Пісня мавпи, танець звірят або цирковий номер.

Дарина: Ви чудовий лікар,це знають всі.

Айболіьт: А я хочу проверить детей на сообразительность.ьДети, отгадайте загадки про моих пациентов – зверей. Отгадки нужно говорить всем вместе, хором. (Читает загадки с отгадками в рифму)

Молодцы, дети. А как увас дела со здоровьем.? Все ли дети в зале здоровы? Ну-ка я послушаю. (спускается в зал, слушает детей по очереди). Дышите, не дышите, дышите, не дышите… Никто ли не кашляет в зале? Давайте дышать все вместе, чтобы я всех послушал сразу. Дышите, не дышите, дышите, не дышите…

(все дети в зале громко дышат)

Ай-яй-яй… Слышу хрипы… А у кое-кого насморк. Что? И чихаете? БЕЗОБРАЗИЕ. Сейчас я выпишу вам рецепт и вы, если будете соблюдать все мои указания – всегда будете здоровы.

Виписує рецепт, подає Дариі: «Ось рецепт, а мені треба поспішати далі,стільки роботи, стільки роботи.»

Дарина: Подивимося,що нам лікар порадив.»Рецепт: Щоб ніколи нічим не хворіти,треба зранку зарядку робити». Всі піднялися – робимо зарядку!…

Звучить музика для зарядки. Всі виконують зарядку.
Дарина:

Нумо, любії малятка,

Всі готуйтесь до зарядки.

Станьмо ширше на площадці,

Хай баян заграє наш,

Всі на місці дружно-марш..

Раз , два, три чотири,

Раз , два, три, чотири,

Ноги вище, глибже вдих.

Це стосується усіх…

Всі присіли,

Піднялись,

Знову сіли,

Підвелись.

Перейдемо до підскоків,

Не низьких бо, а високих.

Раз, два , три, чотири.

Ну, а зараз зупинились .

Ви, малята, не втомились?

Час в дорогу нам рушати.

Ви поможете, малята?

Ану, діти, побігли всі на місці!

Побігли, побігли, все швидше і швидше…(музика прискорює темп)

Молодці, діти. Всі поаплодуємо нам – чудовим спортсменам.

Дарина: Молодці! А тепер всі сідайте і ми спробуємо запросити до нас у гості ще когось казкового. Цікаво, хто з явиться, якщо кинути у діжку цей ковпачок та дзвіночок. Бачу, бачу якусь чарівну дівчину а з нею сім її маленьких

друзів. Діти,як ви гадаєте, хто це?

Кажемо всі разом:АБРА, ШВАБРА, КАДАБРА. (всі кричать-чаклують).

З являється Білосніжка. Розказує про школу гномів, представляє своїх наймолодших учнів. Танець гномів, або інший номер.

Дарина: Спасибі тобі, Білосніжка. Залишайся з нами на святі.

Білосніжка: Я би з радістю, та я обіцяла Попелюшці, що на свята буду ходити тільки з нею.

Дарина: Щож, давайте запросимо до нас і Попелюшку. Діти її дуже люблять. Вона мабуть зараз на королівському балі, танцює з принцем. АБРА…

(Всі кричать-чаклують)

Виконується танець, або іншій номер, який імітує королівський бал.

Дарина: Щось я не бачу Попелюшку. Де вона може бути?

З’являється Попелюшка. Бальне плаття у неї в руках, вона розказує, що загубився її чарівний чобіток. Питає дітей, чи не бачили, кличе Білосніжку на пошуки чобітка.

Попелюшка і Білосніжка виходять.

Дарина: Кого би ми з вами ще запросили до нас на свято? Я знаю! Героя всіх зимових казок – Сніговика. Треба для цього вкинути у діжку мітлу, моркву… Чаклуємо разом: АБРА…

Звучить музика Баби – Яги. Виходить Б-Яга, співає. У неї у руках – чобіток.

Дарина: Це якась помилка, шановна, ми вас не чекали.

Б.-Яга: Не чекали, як завжди. Всі святкують, танцюють, їдять солодощі, а я ? Не вийде. Або запрошуйте мене на свято, або я вам його зіпсую.

Дарина: Бабуся-Ягуся, що це у вас таке гарне блищить у руці.

Б-Яга: Де? Це? Чи Це?

Дарина: Це часом не чобіток нашої Попелюшки? Вона тільки що пішла шукати його, бо не може без нього піти на бал .Віддайте його нам.

Б-Яга: Як би не так. Вашій Попелюшці свято зіпсувала і вам зіпсую…Не дам. Дарина: Бабусю, а що нам зробити, щоб ви нам чобіток віддали?

Б-Яга: А…Перше: запросіть мене на свято, друге- навчить мене танцювати.

Дарина: Діти, давайте затанцюємо для бабусі-Ягусі, може вона не буде нам більше перешкоджати.

Всі діти танцюють, а з ними і Баба- Яга. Як варіант для малюків – танець каченят або українська полечка.

Б-Яга: Ой, як гарно, я хоч і втомилася, але яке задоволення…Що ж не буду вам перешкоджати, буду з вами святкувати. І передайте Попелюшці черевичок, нехай теж іде на свято…

Дарина: Дякуємо, Бабуся-Ягуся. Не така вже ви й зла! Зараз я покличу Кота в чоботях, він швидко бігає, знайде нашу Попелюшку і віддасть їй черевичок. Котику,чекаємо тебе. Бачу,бачу,та він не один а з чудовою кицюнею. Діти,кажемо разом: АБРА…

Звучить музика.Танець «Кицюня», або іншій номер у виконанні Кота у чоботях.

Дарина: Котик та Кицюня, ви чудові. Ми дуже просимо вас знайти Попелюшку та Білосніжку та віддати їм цей черевичок.

Герої уходять. Стукіт у двері.

Дарина: Хто там?..Не чує…Діти,скажемо разом: Хто там? (всі діти говорять Хто там?).

Виходить Почтальон (Листоноша) Печкін з листом та посилкою. Вітається з дітьми. Не віддає Дарині посилку.

Печкін: Я вам ее не дам, у вас документа нету, что ви сказочница Дарина

Дарина: Які-такі документи. Ось мої документи! Це – казкова діжка, в ній живуть казки.

Печкін: Докажите!

Дарина: Дивись, Фома невіруючий. Кого ти хочеш побачити?

Пекчін: 3мію. 3акінчився рік Змії. Вот нехай вона з нами и попрощається. (Печкін загадує будь-якого героя, який може виконати концертний номер)

Дарина чаклує з дітьми: «АБРА…».

Концертний номер.

Пекін: Ну что ж – доказалі. Держите вашу посылку.

Дарина: Це ж від Старого Хоттабича. Він мій друг і чаклун зі сходу. Тут якась старовинна пляшка. Діти, що з нею робити? Що кажете? Потерти?

Так?

Тре пляшку. Дим, музика, з’являється Старий Хоттабич.

С.Х: О, достопочтенная тетушка Дарина. Я рад приветствовать вас и ваших

многочисленных друзей. Как ви догадались потерть бутылку?

Дарина: Це діти мені підказали, шановний Хоттабич. Вони у нас такі розумні.

С.Х: О,мудрейшие из мудрейших. Вижу, Дарина, ви умеете воспитывать

детей. У меня тоже есть ученики и если ви позволите,они покажут вам своё

искусство.

Східний танець або номер.

Дарина: Чудові у вас арптисти, шановний Хоттабич, залишайтеся разом з нами на Новорічне свято.

С.Х. Спасибо вам, о, свет очей моих, тетушка Дарина.

Пекчін: У мене ще є одна посилка, только я вам ее не дам. На ней написано: Для Детей. А у детей -то документов уж точно нету.

Дарина: Ну ти, Пекчін, зовсім з глузду з їхав. Навіщо дітям документи, їх і так ні з ким не можна сплутати.

Пекін: А що ваші діти вміють.

Дарина: Та все : Танцювати, співати, навіть в циркових номерах беруть участь. Дивись.

Діти показують номери.

Пекчін: Гарні артисты. Ладно, отдам вам посилку. А що мені в квитанцію написати, яке імя?

Дарина: Ну не знаю, напиши Маша, Петя, Женя. Або, ні.Сідай, Пекчін, пиши: ми тобі зараз всі імена назвемо. Діти, давайте всі разом голосно назвіть, як вас звуть Діти кричать свої імена. Печкін закриває вуха та убігає.

Дарина: Добре, діти, подивимося,що тут нам надіслали. Тут є лист!

«Дорогі діти. Трошки затримуюсь на ваше свято. Якщо ви любите мультфільми, подивіться цей. (Або: нехай вас поки розважать мої друзі – артисти). Скоро буду. Дід Мороз»

Мультфільм або концертний номер.

Дарина: Я чую, до нас іде Дід Мороз з Хлопчиком новим Роком.

Вихід Діда Мороза, вітання-вірши.

Дарина: Я вітаю вас з Новим Роком, любі діти, будьте здорові та щасливі.

Пісня Снігуроньки.

Фінал.

Пісні для використання у програмі знайдете у публікаціях:

Песни для сказок, представлений и спектаклей або http://veselun.info/category/pesni-i-muzyka

Комментариев нет:

Отправить комментарий