пятница, 27 июля 2012 г.

Магічне дзеркало. Сценарій новорічної вистави для дітей. Фінал: 5,6 картини

Новорічний сценарій


Магічне дзеркало. Сценарій новорічної вистави для дітей


Початок: Магічне дзеркало. Початок: 1,2 картини


Продовження: Магічне дзеркало. Продовження: 3,4 картини


 

Магічне дзеркало. Сценарій новорічної вистави для дітей. Продовження: 5,6 картини


Картина V


Берег озера Світязь.

Герої виходять на сцену.

 

Іванко:              Спасибі Чарівній паличці. Мить...  І ми вже на березі озера Світязь.

Вовк:                 До речі, Світязь – найбільше і найглибше озеро України.

Це - справжня перлина нашого краю. Стійте!

Тут не має бути скель.

 

Оленка:           Але я бачу якусь кам’яну брилу.

Кролик на неї сідає.

Кролик:         Трошки відпочину. Ой, каміння рухається. (Відскакує, ховається за Вовка)

Чутно скрегіт.

Вовк:                Почекайте, я піду перший.

 

Скелегриз:       Краще зупиніться. А то буде вам непереливки.

 

Оленка:           Ой! Каміння розмовляє! Шановний? Ви хто?

 

Скелегриз:       Я - Скелегриз. Страшне створіння з каменю. Не наближайтеся до

мене, бо я за себе не відповідаю.

Скелегриз піднімається. Але він такий незграбний, що одразу падає. Всі сміються.

(може це повторюється кілька разів. Камнегриз намагається виглядати войовничо, б'є себе, як Кінг-Конг у груди. Але від цього тільки смішніш. Діти знущаються з нього, дратують, кричать з різних боків: «Я тут», «Злови мене». В кінці-кінців він роздратовано жбурляє у них чимось і остаточно падає.

 

Іванко:              Дивіться – це фартух нашого скульптора!

 

Оленка:           Він не Скелегриз! Ти наш друг – скульптор!

 

Скелегриз:      Не кажіть дурниць! Я- могутній Скелегриз і не знаю ніяких

скульпторів! І друзів в мене теж немає… Я – каміння.

 

Оленка:           Це тільки зовні ти кам'яний. А в середині в тебе щире любляче

серце.

Іванко:            Пам’ятаєш, які чудові скульптури ти робив?

Оленка:           Хіба істота з кам’яним серцем може створити щось прекрасне?

Кролик:           Дивись – це твої інструменти. (подає)

Іванко:             Пригадай, якою чудовою була твоя остання робота.

 

Звучить музика. Світло згасає. У промені світла з’являється Скульптура. (Цирковий номер «Каучук», або танець). Наприкінці номеру Скульптура підходить до Скелегриза, подає йому квітку, зникає)

 

Скелегриз:      Так! Я згадав! Я- художник, учень школи чарівників. Сьогодні я

зробив свою найкращу скульптуру!

Вовк:                Молодець! Недаремно кажуть «Краса врятує світ». Бачиш! До тебе

повернулась пам’ять!

 

Скелегриз:      Друзі! Дякую вам.

Іванко:             Нема за що. На те  ми і друзі!

 

Скелегриз:      Тільки кому потрібен такий друг, якщо він справжнісінький

                          камінь.

Вовк:               Не переймайся.  Головне,  ми разом!

Кролик:           І обов’язково подолаємо підступну Холоднечу, дзеркало

та їхні злії чари.

Іванко:             І ви станете колишніми Розумником і Скульптором –

учнями Школі чарівників.

Оленка:           Володіння Холоднечі зовсім близько. Не будемо зволікати.

Виходять зі сцени.

 

 Картина VІ


 


Володіння Холоднечі. Злодії святкують перемогу. Співають та танцюють. Складається враження, що і дзеркало підтанцьовує.

 Співають про те, що тепер закінчиться ера добра і тепла, в країні пануватимуть Зло і Холод.

 

Отримало поразку вже Добро

І навкруги настала холоднеча

Пройде по світу переможцем Зло

Страждатимуть дорослі і малеча…

 

З’являються наші герої.

 

Іванко:           Годі веселитися.

Оленка:         Холоднеча, ми прийшли Вас перемогти!

Холоднеча:    З’явилися – не запилилися, любчики. Нічого у вас не вийде. Вам ніколи

не перемогти мене. Бо зі мною сила магічного Дзеркала.

Кролик:         Вам це не допоможе! Бо нас багато і нами керує добро!

 

Холоднеча:    (Сміється) Ха-ха-ха… Бачу, з вами мої охоронці – Вовк і

Скелегриз. Ну-мо покажіть цим базікам, як сперечатися зі мною.

Великою Холоднечею!

Вовк:                Не сподівайтеся на нашу допомогу! Ми прийшли боротися з Вами.

Скелегриз:      І з Вашим злим світом.

Холоднеча:     Змова! Проти мене? Охорона! Покарайте цих зрадників!

 

Бій Сніговиків із Вовком та Скелегризом. Бій жорстокий, нерівний. Вовка і Скелегриза закидують у Дзеркало. У бій йдуть Кролик та Іванко. Іванкові каратистські здібності та спритність Кролика стають у пригоді.

Їм вдається перемогти  вже достатньо знесилених до того Сніговиків.

У результаті Сніговики теж зникають у Дзеркалі.

 

Холоднеча: Дзеркало! На допомогу!

Дзеркало «включається», але в цей час на сцену вибігає Снігуронька.

 

Снігуронька:  Нічого у Вас не вийде! І у Вашого дзеркала – теж! Дід Мороз не допустить  перемоги Зла.  Він вже поряд. Діти, покличемо разом Діда Мороза!

 

Всі разом: Дід Мороз! Дід Мороз! Дід Мороз!

 

Звучить музика. З’являється дід Мороз.

Дід Мороз:        Доброго дня, шановні. Так де тут головна злодійка?

 

Холоднеча:       Я тут. Але тебе, Діду Морозе, не боюся. Бо в мене є ось що:

Книга Добрих справ! А без неї ви безсилі!

Дід Мороз:        Дурниці! Для добрих справ потрібна не книга, а добре серце

і чисті наміри. Книга, звісно, може допомогти.

Але сила з’являється від самого бажання творити добро.

 

Холоднеча:   Не може такого бути! Це ми сильні! Ми підступні! Ми злі…

 

Дід Мороз:     А ми добрі, але теж сильні. Тому що ми –

 

Всі: разом!

 

Всі наступають на Холоднечу. Вона з криком «Дзеркало, рятуй», кидається в нього. Звучить музика. Дзеркало зловісно миготить.

 

Снігуронька:  Діду Морозе, треба щось з дзеркалом робити.

Там і друзі наші, і Холоднеча, і Сніговики. Треба всіх врятувати.

Дід Мороз:     Це – не просто! У дзеркалі з’єдналася сила багатьох магів та чаклунів

минулого. І не всі вони були білими і добрими.

Але я точно знаю, якщо ми всі об’єднаємося проти Зла, то обов’язково

переможемо. (До дітей). Треба разом промовити  чарівне

заклинання  – і сили Зла обов'язково відступлять, а саме

Зло – зникне назавжди. Повторюйте за мною:

 

Добро не пропадає, а зло вмирає.

Всі повторюють.

 

Звуки музики. З дзеркала по одному вискакують наші герої – всі у своєму первинному вигляді. Остання – Холоднеча із Книгою добрих справ. Потім дзеркало темніє, дрижить, згасає (або розбивається, або на нього знову накидують тканину з написом «Не чіпати»)

 

Всі кричать: Ура! Ми перемогли!

 

Холоднеча: (вручає Книгу добрих справ Діду Морозу) Вибачте мене, будь ласка ,

всі за мою поведінку.

Дід Мороз:   Ти не винна, Холоднеча, ти ж була під впливом могутнього

і  підступного Дзеркала.  

Холоднеча:  Але тепер я знаю, як це погано, коли в твоєму серці оселяеться

темрява, заздість і злість. Тоді душа стає чорною, а ти здатен на

найбридкіші вчинки.

 

Дід Мороз:      Сьогодні багато хто отримав корисний досвід.

Оленка:           Іванку, вибач мені, що я так погано ставилася до твого захоплення

боротьбою. Адже сьогодні сааме це нам допомогло.

Іванко:            Я теж багато зрозумів. Особливо про необхідність добре

вчитися. Сила м'язів має кордони, а сила розуму безмежна,

як і сила добра.

Розумник:       В украінській мові про це є прислів'я. Воно озвучить так:

«Сила та розум — краса людини».

Скульптор:      А ще про нашу історію можна сказати такими словами:

«Біда помучить і мудрості научить».

Кролик:           Це точно. Сьогодні я отримав важливий урок. З мене все почалося!

Вірніше, з моєї неслухняності.

Дід Мороз:      Нічого, Кролику. Адже твоя помилка дала всім зрозуміти, що таке

справжня дружба, довіра і єдність.

Снігуронька:  І всі побачили, що об'єднавшись, можна подолати будь-які,

навіть дуже небезпечні перешкоди.

Дід Мороз:      А головне, ми ще раз довели:

Добро сильніше Зла. І так буде завжди.

Всі:                   Добре діло твори сміло.

 

Всі аплодують. Кричать «Ура».

Звучить новорічна музика.

 

Дід Мороз:     

                          Коли перешкод вже для свята немає,

Нехай нам ялинка яскраво засяє!

 

Запалюються вогні на ялинці.

 

Всі: З Новим Роком! З Новим щастям!

 

Звучить фінальна пісня. Шарі-варі. Поклон.

Фінал

Магічне дзеркало. Сценарій новорічної вистави для дітей

Початок: Магічне дзеркало. Початок: 1,2 картини

Продовження: Магічне дзеркало. Продовження: 3,4 картини

Фінал: Магічне дзеркало.  Фінал: 5,6 картини

 

Новорічний сценарій

Комментариев нет:

Отправить комментарий